Vizyonumuz ve Misyonumuz
07 Ekim 2024

MİSYONUMUZ

Etik değerlere bağlı, hasta haklarına saygılı, hasta ve çalışan güvenliğini önemseyen, tedavi edici uygulamalar yanında koruyucu sağlık çalışmalarını da kapsayan kaliteli ve ekonomik hizmetlerimizi din, dil, ırk ve cinsiyet ayrımı gözetmeksizin nitelikli ve uzman kadrolar ile sunmaktır.

VİZYONUMUZ

 Çağdaş bir yönetim sistemi, tıbbi uygulamaları ve teknolojisi ile örnek gösterilen, toplumun beklentileri ile hastalarımızın tüm sağlık gereksinimlerini karşılayan ve bu özellikleri ile
uluslararası standartlarda öncelikle tercih edilen bir sağlık kuruluşu olmaktır.

 

 

DEĞERLERİMİZ

  Önceliğimiz; Hasta, çalışan sağlığı ve güvenliğini en iyi şekilde sağlamak, Etkin ve nitelikli hasta bakım ve tedavisi yapmak,  Etik kurallara bağlı, ölçülebilen ve değerlendirilebilen bir sistem ile sürekli takip edilen, İnsan kaynağımıza mesleki gelişim ve sürekli eğitim olanakları sağlayan, Sunduğumuz sağlık hizmetinde güvenilir ve şeffaf olmak, Sürekliliği sağlamak ilkesiyle alanında tercih edilebilir olmak ve başarıyı yakalamak.                                                                                           

                                                          KALİTE  POLİTİKAMIZ

   Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

·         Hasta ve çalışan memnuniyetini sağlamak

·         Hasta ve yakınlarının haklarını korumak, tedavinin her aşamasında bilgilendirmek ve eğitmek

·         Tüm çalışanların katılımı ile sürekli ölçme ve iyileştirmeyi hedeflemek

·         Profesyonel kadrolar ile uluslararası düzeyde sağlık hizmeti vermek

·         Çağdaş teknolojiyi kullanarak bilimsel araştırmalarda öncü olmak, bilimsel, vicdani ve etik ilkelerden ödün vermeden çalışmak

·         Sürekli eğitimi desteklemek ve çalışanların uluslararası kongre / seminer / yayınlara katılımını desteklemek

KALİTE YÖNETİM BİRİMİ OLARAK

 

» HKS (Hizmette Kalite Standartları) çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak,

» Bölüm hedeflerine yönelik, bölüm tarafından yapılan analiz sonuçlarını değerlendirmek,

» Öz değerlendirmeleri yönetmek,

» Hasta ve çalışan anket sonuçlarını değerlendirmek,

» HKS çerçevesinde hazırlanan;

» Yazılı düzenlemeleri kontrol etmek,

» Yazılı düzenlemelerin revizyonunu takip etmek

» Hizmet sunumuna yönelik istatistiki bilgileri değerlendirmek

                                                           TARİHÇEMİZ

Yalova Merkeze 51 km uzaklıkta köylerle beraber 11.729 bin nüfusa sahip olup Sağlık Bakanlığının olurlarıyla Ağustos 2007 yılında hizmete açılmıştır.

Hastanemiz açık alan olarak 9425 m2, oturum alanı 920m2 üzerine kurulmuş olup 3 katlı olarak hizmet vermektedir.

Halen Hastanemiz bünyesinde;
• Acil Polikliniği,
• Diş Polikliniği,
• Laboratuvar Ünitesi,
• Röntgen Ünitesi,

·          Dahiliye Uzmanı

·          Uzm. Aile Hekimliği

·          Çocuk Hastalıkları  Ve Hastalıkları    Hizmet vermektedir.